2016. október 31., hétfő

Cam,hibátlan állapotú,2 kapaszkodós hálós járóka - Jelenlegi ára: 12 350 Ft

Eladó egy hibátlan állapotú, Cam márkájú, olasz gyártmányú, sűrű hálós járóka.
Maga a járóka összecsukható lapjára, keskeny, akár elfér egy szekrény mellett is, nem foglal nagy helyet, kinyitva viszont tágas, magas és szép járókát kapunk. A járóka két hosszabbik oldalán 1-1 db babakapaszkodó található, ez segíthet a gyermeknek felhúzni magát. A háló része hibátlan, nem sérült és nem is koszos, lakásban volt használva és mivel volt egy másik nagyobb méretű járókánk is, ez alakalomszerűen volt kinyitva. A hibátlan állapota látszik a fotókon is ! Az alsó része könnyen letörölhető neylonos bevonatú. Én használtam hozzá úgynevezett "járóka" plédet is, az tette puhábbá ill, télen melegebb volt a gyermekemnek. A szélei vastagon párnázottak, de nem körkörös alakban, hanem lejtős kivitelben. A széle sem sérült, nem harapta meg sosem a gyermekem. A kinyitása egyszerű és miután ez megtörtént, ak kor az alján a 4 lábnál rögzíteni kell ill. néha magától is beakad a helyére, de mivel mi alkalom szerűen használtuk, nincs még bejáratva, én javaslom, hogy kinyitás után ellenőrizzék, hogy a 4 láb rögzítve van-e.
Méretei, kinyitva: magassága 75 cm, szélessége 100 cm, mélysége 70 cm
méretei, összecsukva: magassága 25 cm, a többi a fent leírtak. A súlya könnyű, nem nehéz a kinyitása sem !
Hibátlan, újszerű állapotban kínálom megvételre !
Jelenleg több babaoldal kínálatában is láttam ilyet, közel mindegyik hasonló 20 000 ft-os vételár környékén kínálja újonnan. Én a feléért kínálom, tényleg álomszép állapotban megvételre.
Kérésre szívesen küldök még fotókat !
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a járókát !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek az ingyenes házhoz szállítást az ország területén belül !
Jelenlegi ára: 12 350 Ft
Az aukció vége: 2016-11-20 18:06 . Cam,hibátlan állapotú,2 kapaszkodós hálós járóka - Jelenlegi ára: 12 350 Ft