2018. november 13., kedd

Telesono ( Visonik ) C50 Classic Hifi box hangfal max. 50W Din 45500 Javítani kell - Jelenlegi ára: 7 990 Ft

Telesono ( Visonik ) C50 Classic Hifi box hangfal max. 50W Din 45500 Javítani kell
Igazi DIN szabványú , nagy érzékenységű igazán gyönyörű hangú minőségi hangfal volt ...
Sajnos a mélynek a pereme elöregedett és tönkre ment.
Mivel magamnak szerettem volna megtartani a hangja miatt ezért úgy döntöttem, hogy magam fogom újra peremezni és rendbe tenni. Néztem youtube videót, hogy hogyan is kell ezeket a pontos illesztésű hangszórókat javítani bíztam benne, hogy meg tudom csinálni tökéletesre és hozzáláttam. Kár volt ....
Végül is működött, az egyik mély egészen jó lett, de a másik recsegett nagyobb hangerőnél, újra ragasztottam, úgy tűnt, hogy jó lett, de pár óra működés után elhallgatott. Ekkor már nagyon éreztem, hogy nem nekem való a hangfal javítás ....
Úgyhogy nem akarok vele tovább foglalkozni, rábízom arra akinek van hozzá türelme.
Tehát a hangfal jelképes áron eladó lett !
Amire számíthatsz ezért a pénzért:
- 2db teljesen hibátlan magas
- 2db teljesen hibátlan hangváltó
- A dobozok, azok egészen jó állapotúak, persze van még csiszolni való az esztétikán
- meg persze 2db javításra szoruló mély , amiből az egyik az szól ....
Az utolsó kép, ami több kis képet tartalmaz, az javítás közben készült.
Méretei szélesség: 22cm , magasság: 38cm mélység kb. 18cm
Az ár egy párra vonatkozik!

Jelenlegi ára: 7 990 Ft
Az aukció vége: 2018-12-04 10:17 .