2020. február 6., csütörtök

Canon Pixma ip 2500 színes tintasugaras nyomtató - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Ezt a nyomtatót 2 évvel ezelőtt kifogástalan állapotban félrettem, mert vettem egy multifunkciósat. Azóta nem használtam. Most elővettem, vadonatúj, eredeti gyári tintapatronokat tettem bele, de nem tudtam kipróbálni, mert kiderült, hogy driver csak Win 7-ig van hozzá (a gépemen meg már Win 10-van).
Nincs már rá szükségem, ezért felajánlom azzal, hogy nincs kipróbálva, nem száradt-e esetleg be. Minden más esetben kifogástalan, ha win 7-et vagy annál régebbi windowst használsz.
Canon Pixma iP2500 nyomtató
Professzionális és elegáns dizájn
Fotóminõ ség: max. 4800 x 1200dpi
Fotóminõ ségû nyomtatás, 10 x 15cm szegélynélküli nyomatok megközelítõ leg 55 másodperc alatt
Gyors szegélynélküli nyomtatás A4-es méretig
ChromaLife100 rendszer a tartós fotókért
Felhasználóbarát szoftverek a nyomtató elõ nyeinek maximális kihasználásáért


Jelenlegi ára: 1 000 Ft
Az aukció vége: 2020-02-12 15:23 .