2021. augusztus 20., péntek

Csodaszép középbarna hullámos szintetikus női paróka - Jelenlegi ára: 5 300 Ft

Gyönyörű hullámos közepes barna enyhe szőkés világosabb melírral teljes paróka, lépcsőzetesen vágva kétoldalt, elől  fufruval. A teljes hossza: 55 cm. Belül kétoldalt lehet hozzárögzíteni a fejhez vagy csatokkal az alatta lévő hajhoz. Szép dús hullámokkal van ellátva.   Hőálló, szintetikus haj. Én is így vettem/rendeltem, de nem használtam, végülis nem lett rá szükségem. Nagyon megfelelő bármilyen alkalomra, ahol gyorsan akarunk  szép frizurát magunknak vagy ritkuló/kihulló haj esetén bárhol megjelenés szempontjából. Nagyon szép hosszú, az a fotókon is látszik. Egy vázára ültettem rá, hogy tudjam fényképezni a fufru láthatósága miatt. A  normál vagy kisebb fejre alkalmas, a mérete nincs beleírva. Oldalról, hátulról és előről van fotózva.  
Tóalmáson lehet személyesen átvenni, vagy postán ajánlottan el tudom küldeni előre utalás után. Fox Postával nem tudom, itt nincs olyan lehetőség.  

Jelenlegi ára: 5 300 Ft
Az aukció vége: 2021-08-20 16:44 .