2021. szeptember 22., szerda

Kovács Kati: Tíz (CD) - Jelenlegi ára: 2 350 Ft

Műanyagdobozos CD - új, bontatlan csomagolásban.
Kovács Kati Tíz című nagylemeze 1980 májusában jelent meg. Tíz dal található rajta, és tíz évvel az énekesnő első nagylemeze után jelent meg. Az 1976-os LGT-s válogatáskazettát beleszámítva az énekesnő tizedik magyar nyelvű albuma. Hogy ezen vagy egyéb okok közül pontosan miért kapta a lemez a címét, az egyértelműen az akkori sajtó és az énekesnő nyilatkozataiból sem derült ki.   Katit kíséri az Universal együttes. Az én időm című dal az 1980-as Tessék választani! versenyen hangzott el, amiért az énekesnő előadói díjat kapott. A lemez leghossszabb, az ötperces Kérdés önmagamhoz című dalának két perces elektronikus zenei bevezetője után az énekesnő monológot ad elő, s csak két rövid részletben énekel. A lemez külföldön is megjelent. A magyar kiadás különleges, fehér alapon zöld betűkkel írt címkével, a külföldi kiadás a hagyományos piros címkével jelent meg.
Dallista:
  1. Én sohasem búcsúzom
  2. Mondd, gondolsz-e még arra?
  3. Az én időm
  4. Én is
  5. Nálad
  6. Kérdés önmagamhoz
  7. Önmagam vagyok
  8. Mit érdemel, mondd, az a bűnös
  9. Mit csinálnánk a nagymama nélkül?
10. Gőzmozdony
 

Jelenlegi ára: 2 350 Ft
Az aukció vége: 2021-09-23 01:28 .